Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Η συμμετοχή μου στον 25ο Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν!


Ήταν η συμμετοχή μου στον 25ο Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν,

που διοργάνωσε η Μαρία Νικολάου στο blog Μια ματιά στα γιορτινά
Το θέμα πάνω στο οποίο καλεστήκαμε να διαγωνιστούμε, ήταν τα "Χρώματα φθινοπώρου".

Η συμμετοχή μου είχε τίτλο "Φθινόπωρο στην άμμο". Το "κλίκ" ακούστηκε στις 2 Οκτωβρίου στη παραλία Οφρυνίου Καβάλας, όπου έκανα και το τελευταίο μπανάκι στη θάλασσα για φέτος.

Νικήτρια στέφθηκε η Νικολέτα Καλένη,
για να δείτε τις υπόλοιπες αξιόλογες συμμετοχές κάνετε κλικ εδώ.

Σας εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα!

Υγ: Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν :)

10 σχόλια:

  1. πολύ ωραίαφωτο, μού αρέσει και το φως που έρχεται από δεξιά. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ καλοκαιράκι... σε περιμένουμε ξανά αγωνιωδώς!
    Σ΄ευχαριστώ Αριάδνη μου για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχασα το δρώμενο...
    Οι ασπρόμαυρες μου αρέσουν πολύ, Αριάδνη και ξ δική σοθ ανέδειξε το θέμα της.
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Αριάδνη μου!
    Μου άρεσε που επέλεξες να είναι ασπρόμαυρη.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλα βρε θηρίο! Έκανες μπανάκι και τον Οκτώβρη;
    Εγώ ένα έκανα όλο κι όλο , τον Ιούλιο !!!
    Πολύ ωραία φωτογραφία !
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπω πως κι εσύ συνέχισες τα μπανάκια μέχρι τον Οκτώβρη!!! Και του χρόνου, νά'μαστε καλά, Αριάδνη μου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία η φωτογραφία σου Αριάδνη μου, την λες και ανάμνηση του καλοκαιριού και ας τραβήχτηκε Οκτώβρη!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις έναν όμορφο μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήταν ιδιαίτερη η συμμετοχή σου γιατί ήταν καλοκαιρινοφθινοπωρινή! ;)
    Καλό μήνα κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε η φωτογραφία σου και ήταν πράγματι ιδιαίτερη!
    Το φθινόπωρο έχει πολλά πρόσωπα και όλα είναι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή