Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Η συμμετοχή μου στο 22ο Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν!


Η συμμετοχή μου στο 22ο Διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν" του blog Μια ματιά στον ήλιο της Μαρίας Νικολάου!
Κληθήκαμε να στείλουμε εικόνες πάνω στο θέμα: ''Τα πρώτα βήματα της Άνοιξης...''. Την εικόνα απαθανάτισα στο χωριό Ορφάνι Καβάλας στις αρχές του Μάρτη με τίτλο "Ομορφιά στο πουθενά" . Σας ευχαριστώ θερμά για τις ψήφους και τη Μαρία για τη φιλοξενία και τη βοήθεια. Νικήτρια αναδείχθηκε η Νικολέτα Καλενη.

Ο 23ος διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν" με θέμα "Αξιοθέατα πολιτισμού" έχει ξεκινήσει ήδη και περιμένει τις συμμετοχές σας. Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

8 σχόλια:

  1. Τι όμορφο!
    Πραγματικά κρυμμένη ομορφιά.
    Καλημέρα Αριάδνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανεμώνη σου ήταν μέσα στις αγαπημένες μου φωτογραφίες αυτού του παιχνιδιού..λυπήθηκα που την άφησα απ' έξω όταν ψήφισα, αλλά πάντα κάποιες μένουν εκτός αναγκαστικά!
    Η ομορφιά της όμως παραμένει!!
    Καλή συνέχεια!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφιά στο πουθενά, μα ευτυχώς όλο και κάποιος την ανακαλύπτει (και τη φωτογραφίζει!!!)
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία η ανεμώνη!!! Τα πρώτα βήματα της Άνοιξης τα τίμησε κατάλληλα!!!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ πολύ τις ανεμώνες. Πολύ όμορφη λήψη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι όμορφο λουλούδι!! μοιάζει ωστόσο με παπαρούνα σε μοβ χρώμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή