Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Περίπατος στην Κοιλάδα Αγίων Αναργύρων στις Σέρρες!

Η κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων απέχει περίπου 15 λεπτά με τα πόδια, από το κέντρο της πόλης των Σερρών και έχει έκταση περίπου 3 χιλιόμετρα.
Οι Σερραίοι την τιμούμε δεόντως και περπατάμε εκεί χειμώνα-καλοκαίρι όλες τις ώρες της ημέρας! Ακόμη κι όταν νυχτώσει, μιας και υπάρχει φωτισμός σε μεγάλο μέρος της διαδρομής.


Στην αρχή της συναντάμε τη γέφυρα του Τσέλιου και την ομώνυμη εκκλησία των Αγίων Αναργύρων.


Ανεβαίνοντας στα δεξιά υπάρχει ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος δίπλα στο πράσινο και το χείμαρρο.

Στα αριστερά υπάρχουν καφετέριες και ταβέρνες (λειτουργούν κυρίως μετά το Πάσχα), το Κλειστό Κολυμβητήριο, το Κλειστό γήπεδο μπάσκετ όπου αθλούνται παιδιά και ενήλικες όλο τον χρόνο.


Λίγο πιο πάνω η τεχνητή λίμνη, η οποία είναι γεμάτη τους θερινούς κυρίως μήνες.


Η πρόσβαση στα οχήματα επιτρέπεται μέχρι ένα σημείο.


Παγκάκια, κιόσκι και μονόζυγο για όλους.


Ο δρόμος από ένα σημείο (γυρω στο 1,5 χλμ)  και μετά γίνεται ελαφρώς ανηφορικός.


Στο τέλος της Κοιλάδας υπάρχει μικρή φυσική λίμνη με τοπίο εξαιρετικού κάλλους την οποία όμως δε φωτογράφισα, διότι λόγω πίεσης χρόνου δεν έφτασα ως το τέλος αυτή τη φορά.


Καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής βλέπουμε πλατάνια, πεύκα και πολλά γέρικα δέντρα που στέκουν περήφανα.


Ο χείμαρρος κυλά ήρεμα και προσφέρει στιγμές χαλάρωσης.


 Σε πολλά σημεία υπάρχουν ξύλινες γέφυρες και καταρράκτες που δε μπορείς να προσπεράσεις και να μη θαυμάσεις!



Μου άρεσε που ο χώρος ήταν καθαρός κι έτσι οφείλει να παραμείνει αν όλοι μας προσέχουμε.


Πρώτη μέρα της άνοιξης και στον περίπατό μου σήμερα συνάντησα οικογένειες με μικρά παιδιά να κάνουν ποδήλατο.


Άλλοι γυμνάζονταν, άλλοι απλά περπατούσαν μαζί με τα κατοικίδιά τους.



Ξέφυγαν από την καθημερινότητα και απόλαυσαν τον ήλιο!



29 σχόλια:

  1. πλημμυρισατε με νοσταλγια την καρδια μου,Απο μικρη εχω να ερθω εκει ομως την τοποθεσια τη θυμαμαι πολυ καλα,δυστηχως μενω πολυ μακρια.ισως καποια στιγμη, να ερθω.Ισως.σας ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρθειτε θα δείτε πολλές αλλαγές. Άλλες θα σας αρέσουν και άλλες όχι. Η κοιλάδα είναι μια όαση για την πολη

      Διαγραφή
    2. πρεπει να ερθω.εχω ενα σπιτι εκει ,κληρονομια απο τον πατερα μου.και πολλους συγγενεις.ευχαριστω.

      Διαγραφή
  2. Αχ, τί όμορφα που ήταν! Δεν ήθελα να τελειώσει η βολτούλα μας!
    Δεν έχω έρθει ποτέ στα μέρη αυτά, μα ένιωσα να γίνομαι ένα με τις φωτογραφίες! (Είδα και γεφυράκι! Μου αρέσουν πολύ τα γεφυράκια!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω με το ταίρι σου! Έχουμε πολλές ομορφιές εδώ πέρα και θάλασσα στα 30 λεπτά

      Διαγραφή
  3. Τι τυχερή που είσαι να χεις έναν παράδεισο κοντά σου! Και καθαρό παράδεισο, είναι σημαντικότατο.
    Ωραία η βόλτα πρώτη μέρα της άνοιξης!
    Να σαι καλά Αριάδνη μου
    Ευχαριστήθηκα πράσινο και νερά, ό,τι αγαπώ!
    Καλή σου ΄νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλαρώνεις εκεί! Έχει ησυχία ακούς μόνο το νερό που κυλά και τα πουλιά :)

      Διαγραφή
  4. Ένας υπέροχος ανοιξιάτικος περίπατος στις ομορφιές της πατρίδας μας
    Καλή μου Αριάδνη την καλημέρα μου από την μακρυνή μου ξενητιά και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Denni ίσως αναγκαστούμε να ξενιτευτουμε και μεις κάποτε. Είναι η Ελλάδα μας μια ομορφιά

      Διαγραφή
  5. Πραγματικός παράδεισος η κοιλάδα σας, Αριάδνη μου!!!!
    Σ'ευχαριστώ που μοιράστηκες την βόλτα σας μαζί μας!!!
    Καλή 'Ανοιξη να έχεις!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ανέβει ποτέ σε εκείνα τα μέρη δείχνουν όμως πανέμορφα! Κάποτε υπήρχαν και στην Αθήνα τέτοια σημεία.. κάποτε.. το 1980 και κάτι. Μετά έγιναν όλα οικόπεδα και βίλες! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εδώ η ανοικοδομηση έχει καταστρέψει πολλές εκτάσεις. Κάποιες μένουν αλωβητες. Σε περιμένουμε

      Διαγραφή
  7. Έμεινα 16 χρόνια στις Σέρρες. Την μισή ζωή μου. Έχω ένα χρόνο σχεδόν που μετακόμισα Αθήνα.
    Την κοιλάδα την έχω φωτογραφήσει εκατομμύρια φορές. Το μέρος που είναι η λιμνούλα στον βάθος της κοιλάδας (εκεί που δεν πας με αμάξι) είναι μαγικό. Έχω προχωρήσει και πιο βαθιά, μετά την λίμνη, περνάς όμως μέσα από το ποτάμι και μετά είναι μια υπέροχη αλλά λίγο δύσκολη διαδρομή.
    http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2013/05/blog-post_13.html

    Υπέροχο μέρος η κοιλάδα. Κόσμημα της πόλης. Και μπράβο που την κρατάν τόσο περιποιημένη και καθαρή.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μπω από υπολογιστή θα μπω να διαβασω την ανάρτηση. Μαρία μου πολύ ευχάριστο νέο, ελπίζω να έρθεις πάλι κάποια στιγμή. Να ανταμωσουμε

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφο μέρος! Δεν είχα ιδέα, δεν έχει τύχει να έρθω προς τα μέρη σου... Στα υπόψη, λοιπόν, ελπίζω κάποια στιγμή να το καταφέρω.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αριαδνη εχεις μαθει κατι για τον ΠΑΥΛΟ.διαβασα εν ασχημο νεο και δεν θελω να το πιστεψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Δύσκολη μέρα η σημερινή. Ο Παύλος δυστυχώς "έφυγε" σήμερα το απόγευμα κηδεύτηκε στα Θερμά Νιγρίτα.

      Διαγραφή
  10. Πόσο πολύ θα μου άρεσε να περπατήσω σε αυτό το υπέροχο μέρος !!
    Ιδέαν δεν είχα και εγώ μακάρι να είναι καθαρό τοπίο και να προσφέρει γαλήνη σε όλους !!!Φιλάκια Αριάδνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας έρθεις λοιπόν με τη πρώτη ευκαιρία! Σε περιμένω

      Διαγραφή
  11. λυπαμαι ειλικρινα μονο λυπαμαι,καλο του ταξιδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τραγικό. Δε πρόλαβε να πετάξει για Αμερική. Πέταξε η ψυχούλα του ψηλά. Άγγελος θα εγινε

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Αριάδνη μου!!!
      Τι συνέβη-αν κι εφόσον γνωρίζεις σχετικά-και δεν πρόλαβε... τι ήταν εκείνο που εμπόδισε... μήπως ήταν ολιγωρία από θέμα συγκέντρωσης χρημάτων... δε μπορώ να το χωνέψω ακόμα, αφού δε μπορώ να εξηγήσω αυτήν την επίσπευση του θανάτου με την τόσο μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου! Είχε φτάσει στο "τετέλεσται" το μικρό αγόρι;
      Να 'σαι πάντα καλά και να με συγχωρείς για την παρεμβολή μου στην τόσο όμορφη και γαλήνια δημοσίευσή σου!!!
      Με αγάπη και εκτίμηση!!!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Νίκο. Το μονο που γνωρίζω ειναι πως είχε μαζευτεί σε πρώτη φάση, το πόσο για τη μετάβαση του μικρού και της μητέρας του στην Αμερική.

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφο μέρος!! ότι πρέπει για βολτούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία βόλτα μας πήγες ..είναι όμορφα εκεί εδικά την
    άνοιξη ..(έχω έρθει ) και πολύ όμορφες φωτογραφίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία η βολτούλα που μας πήγες Αριάδνη μου!! Εχω περάσει για λίγες μέρες από Σέρρες κι είναι πολύ ωραία η πόλη!! Δεν ήξερα για την κοιλάδα!!!
    Φιλάκι απολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή