Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Καλή χρονιά 2016!


Καλή χρονιά σε όλους! Με υγεία, που όσο μεγαλώνουμε την εκτιμούμε ακόμη περισσότερο. Με όμορφες στιγμές. Μαζί με ανθρώπους που μας αγαπούν και τους αγαπάμε!
Οι φετινές γιορτές ήταν πολύ όμορφες, Τις πέρασα παρέα με φίλους, πλάι στη θάλασσα. Συγκεκριμένα στην παραλία Οφρυνίου, στην Καβάλα! Η περιοχή έχει πολλές ομορφιές και όσοι δεν τις έχετε ανακαλύψει, σας προ(σ)καλλώ να το κάνετε σύντομα! Τις περισσότερες μέρες μας έκανε καλό καιρό,. Χιόνισε λίγο, αλλά δυστυχώς δεν το έστρωσε. Παραθέτω μερικές δικές μου φωτογραφίες.



Υπέροχο ηλιοβασίλεμα με ροζ και πορτοκαλί αποχρώσεις. Είχα να δω κάτι αντίστοιχο περίπου 5 χρόνια, στο παλιό λιμάνι των Χανίων.



Ασπρόμαυρο φόντο


Ομίχλη και ψιλόβροχο


Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Κατερίνα απο το culinaryflavors.gr γιατί κέρδισα σε διαγωνισμό της δυο υπέροχα βιβλία μαγειρικής, τα οποία συνόδευε μια εορταστική τρυφερή κάρτα!



Όπως επίσης και την γλυκύτατη Κάτια απο το blog starsandicicles για την φανταστική καρτούλα και το στολίδι της.


Περιμένω να μου πείτε πως και που περάσατε τις γιορτές!
Σας φιλώ!

11 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Αριάδνη μου και ότι επιθυμείς! Οικογενειακά μας βρήκε ο καινούργιος χρόνος στο σπίτι μας με τα παιδιά μας! Χρόνια πολλά και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, κορίτσι μου! Με υγεία, θετική σκέψη και πολλή αγάπη!
    Οι φωτογραφίες είναι όντως πανέμορφες!
    (Προσωπικά, θα ήθελα να το είχε στρώσει το χιονάκι εδώ, αλλά με 8+ μποφόρ... καταλαβαίνεις! ;-)
    Πάντα τυχερή να είσαι γλυκιά μου!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Αριάδνη μου!!
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα :)))
    Κι εγώ πέρασα πολύ ωραία τις γιορτές, μαζί με την οικογένεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Αριάδνη Στ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαίρομαι που τα πέρασες καλά, καλή χρονιά!
    Λαμπρινή εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Αριάδνη μου!!
    Χαίρομαι πολύ που τα πέρασες όμορφα!!
    Εμείς ήσυχα, απλά και αγαπησιάρικα..Δεν αλλάξαμε παραστάσεις μείναμε Αθήνα. Και αν εξαιρέσεις ότι ήμουν σχεδόν στις μισές γιορτές άρρωστη, μπορώ να πω ήταν συμπαθητικά τα φετινά Χριστούγεννα! :) Όλα μια ιδέα είναι! Δεν κολλάω ποτέ σε συγκεκριμένες εποχές, στόχος μου είναι και οι υπόλοιποι μήνες-βδομάδες-μέρες να έχουν κάτι το ξεχωριστό. Συνεχόμενη ευτυχία δεν υπάρχει άλλωστε και όσο μεγαλώνεις το αντιλαμβάνεσαι!

    Καλή εβδομάδα επίσης και καλό μήνα!! ;) Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριάδνη μου καλή χρονιά, χρόνια πολλά και καλά, με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές! :)))
    Χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα, και ξετρελάθηκα με τα βιβλία που κέρδισες! Να τα χαρείς τα δώρα σου όλα!
    Εμείς ξέρεις πάνω κάτω πώς περάσαμε, σπίτι, οικογενειακά και ήσυχα. Μόνο μία μέρα "αποδράσαμε" προς Πελοπόννησο.
    Σε φιλώ γλυκά, εύχομαι να περνάς πολύ όμορφα τρυφερό μου κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη χρονια Αριαδνη μου ποσο χαιρομαι που το παρελαβες και σου αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Αριάδνη μου με υγεία και όμορφες στιγμές .Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα δεν έχω πάει ποτέ σ'αυτά τα μέρη!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Τη δεύτερη τη λάτρεψα!!
    Να χαρείς τα δώρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την καλύτερη χρονιά εύχομαι σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή