Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Διάβασα : Για μια χούφτα βινύλια της Χίλντας Παπαδημητρίου

Έψαχνα να αγοράσω νέα βιβλία και αυτό σε σχήμα πόκετ με μαγνήτισε.
Ο αστυνόμος Χάρης Νικολόπουλος πλησιάζει τα σαράντα, αλλά ζει ακόμα με τη μαμά του και απασχολείται σε δουλειές ρουτίνας στη ΓΑΔΑ. Και τώρα, για πρώτη φορά του αναθέτουν τη διαλεύκανση μιας ανθρωποκτονίας. Πρέπει να βάλει τα δυνατά του να βρει τον δολοφόνο, αφού λαχταράει να κάνει καριέρα ντετέκτιβ, σαν τους ήρωες των αστυνομικών βιβλίων που διαβάζει.
Εντούτοις, η δολοφονία του συλλέκτη δίσκων βινυλίου Σταμάτη Παυλίδη αποδεικνύεται πιο περίπλοκη απ’ όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Ο αστυνόμος Χάρης Νικολόπουλος θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια παρέα ανθρώπων που όλοι έχουν κάτι να κρύψουν. Και ο Χάρης θα αναρωτηθεί: «Μα είναι δυνατόν να σκοτώσει κανείς για μια χούφτα βινύλια;».


Τα παραπάνω φιλοξενούνται στο οπισθόφυλλο του βιβλίου, το οποίο κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Εξάρχεια, μια περιοχή που επισκεπτόμουν συχνά ειδικά όσο έμενα στην αγαπημένη πρωτευούσα. Ένα μικρό μαγαζάκι με βινύλια που πολλοί ίσως δεν θα προσέξουν, γίνεται το επίκεντρο και ξετυλίγει την πλοκή. Χαρακτήρες αταίριαστοι, παράξενοι συνθέτουν την ιστορία. Δολοφονίες ή ατυχείς συμπτώσεις;  Όλοι αθώοι και όλοι ένοχοι, σαν ήρωες των καταραμένων ποιητών, συντροφιά με τσιγάρο, ποτό, απομόνωση. Ένα βιβλίο που διαφέρει, γεμάτο ερωτηματικά με αινιγματικό τέλος, σαν ένα βινύλιο που διάλεξες απο τη δισκοθήκη, δίχως να δεις τον τίτλο, και στριφογυρίζει αποφασιστικά  κάτω απο τη βελόνα του γραμμόφωνου.

6 σχόλια:

  1. Γεια σου Αριάδνη μου!!! Χμμ ακούγεται πολύ διασκεδαστικό! Και μόνο ο τίτλος δηλαδή που σχετίζεται με βινίλια κάτι μου κάνει! Καλή εβδομάδα καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α πολύ ενδιαφέρον βιβλίο φαίνεται.
    Αν τύχει και το πιάσω στα χέρια μου θα σου πω και τις δικές μου εντυπώσεις.
    Σε φιλώ γλυκά.
    Καλή μας εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το ξέρω... καν... ευχαριστώ για την πρόταση καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται Αριάδνη μου!!
    Καλό διάβασμα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ διάβασες το για μια χούφτα βινύλια, αλλά εγώ θυμήθηκα ότι πρέπει να ξεσκονίσω τα δικά μου βινύλια και μια χούφτα δεν τα λες!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκει που δεν επιανα στα χερια μου αστυνομικα βιβλια κ θριλερ, τους τελευταιους μηνες εχω πηξει (με την καλη εννοια) στα ψυχολογικα θριλερ! ξαφνικη αναλαμπη-αγαπη!

    σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή