Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Αν για ένα δευτερόλεπτο...


 Η δήλωση μιας ασθενούς, η οποία είπε ότι πριν την ασθένεια, ήταν πιο ανέμελη, ήταν η αφορμή για ένα ξεχωριστό project.
Το βίντεο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Leo Burnett France με την μη κερδοσκοπική οργάνωση Mimi Foundation. Η έμπνευση ήρθε από μία δήλωση μιας ασθενούς, η οποία είπε ότι πριν την ασθένεια, ήταν πιο ανέμελη. Πηγή: www.lifo.gr
Το βίντεο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Leo Burnett France με την μη κερδοσκοπική οργάνωση Mimi Foundation. Η έμπνευση ήρθε από μία δήλωση μιας ασθενούς, η οποία είπε ότι πριν την ασθένεια, ήταν πιο ανέμελη. Πηγή: www.lifo.gr

Ομάδα καρκινοπαθών προσέγγισε η οργάνωση Mimi Foundation απο το Βέλγιο και τους προκάλεσε να αποδεχτούν την πρόκληση. Ποιά ήταν αυτή; Να αφεθούν στα χέρια των ειδικών για μια ριζική αλλαγή εμφάνισης. Ασφαλώς και δεν τους έδωσαν πολλές λεπτομέρειες, ενώ κατά τη διάρκεια της μεταμόρφωσης θα έπρεπε να έχουν κλειστά τα μάτια. Το βίντεο περιέχει την προετιμασία αλλά και τις αντιδράσεις των ασθενών που έστω και για ένα δευτερόλεπτο ξέφυγαν απο τη πραγματικότητα και χαμογέλασαν.


8 σχόλια:

  1. καλημέρα, πολύ ενδιαφέρον και ξεχωριστό το μπλογκ σου, μου αρέσει πολύ, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα κατω από μια σοβαρή αναρτηση
    αλλά μια καλημέρα με χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριάδνη μου!Εχω ζήση κάτι ανάλογο μέ τήν μητέρα μου μετά τίς χημιοθεραπείες της.Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο σπουδαίο είναι να μπορείς να χαμογελάσεις (παρ' όλες τις δυσκολίες...)
    Φιλάκια, κορίτσι μου!
    Εκπληκτικό το βιντεάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πραγματικά συγκινητική η στιγμή που βλέπεις το χαμόγελο να διαγράφεται στο πρόσωπό τους...!!
    Καλή σου μέρα Αριάδνη μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το είχα δει πριν λίγες μέρες...
    πολύ σπουδαίο να χαμογελάσουν έστω και για ένα δευτερόλεπτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή