Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Απόσταση...

Δεν αναφέρομαι τόσο στη χιλιομετρική απόσταση όσο στη συναισθηματική....
Καπνίζω καμιά φορά, βράδια συνήθως και νιώθω τον καπνό να γιγαντώνεται και να απομακρύνεται κι αυτός απο το στόμα μου με βιασύνη. Ήθελα να με ζαλίσει αλλά αρνείται κι αυτός πεισματικά. 22 Απριλίου δίνω τελεσίγραφο ως τις 30 Απριλίου για να μάθω τι νιώθεις. Μια μέρα πριν τη λήξη μου τηλεφωνείς, σε προειδοποιώ, για τελευταία φορά. Νόμιζα πως είχες τα κότσια, να με αντιμετωπίσεις και να μου πεις ακόμη και το ότι δεν με θες. Ήμουν προετιμασμένη για όλα. Αλλά εσύ έχεις περισσότερο εγωισμό. Έμαθα πως είπες, ότι θα μου μιλήσεις όποτε θες εσύ και όχι όποτε θέλω εγώ....Δεν σκέφτηκες κάτι όμως....Όταν το αποφασίσεις εγώ μπορεί να λείπω....

Πληγώθηκα...Έκανα ένα ολιγοήμερο ταξίδι. Άφησα το μυαλό μου να αναπνεύσει ελεύθερο. Έκλεισα τα μάτια....Τα άνοιξα. Ήταν 13 Μαϊου. Ένα χρόνο πριν ετοιμαζόσουν για το στρατό, λίγο μεγάλος ε; Ένα χρόνο πριν κατάλαβα πως άρχισα να σε ερωτεύομαι. Μια βραδιά κάτω απο την Ακρόπολη, ένα φιλί στο στόμα και το άρωμα απο γιασεμιά. Εκείνο το βράδυ δεν κοιμήθηκα σκεφτόμουν το πως και το γιατί. Μα τότε δεν σκέφτηκα πως αυτό είναι ΖΩΗ, συνεχείς και αδιάκοπες ανατροπές.

''Κι αγάπησα με πάθος καθετί που δεν ήταν γραφτό να ζήσω. Κι έζησα όλη τη ζωή μου σε ένα όνειρο και την αθανασία σε μερικά κονιάκ''
Τάσος Λειβαδίτης 
από την ποιητική συλλογή "Το πουλί με τις αλήθειες"

18 σχόλια:

  1. Όμορφο απόσπασμα Αριάδνη! Όντως κάποιες φορές μέχρι να αποφασίσομε να μιλήσουμε μπορεί να είναι αργά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι σε καλό δρόμο. Λίγη πυγμή παραπάνω και θα αλλάξεις σελίδα. Όσο για τον τύπο όταν θα μου το επιτρέψεις θα ετοιμάσω ένα εγκωμιαστικό κατεβατό για τα μούτρα του, (σόρυ αλλά μου τι δίνουν τυπάκια σαν κι αυτόν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλει σθένος καλή διάθεση και επιμονή για να βγει η φωνή που θα εκφράσουμε στο συναίσθημά μας.
    Καλημέρα και καλό σ/κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα η ζωή κρύβει πολλά
    καλημέρα μου αρέσει πολύ αυτό που έγραψες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ομορφο αποσπασμα Αριαδνη μου!
    φιλακια πολλα!
    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχο αποσπασμα!
    καλημερα και καλο σκ φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο κείμενο Αριάδνη μου!!Οι σκέψεις τού Τάσου Λειβαδίτη,μοναδικές !!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριάδνη ο εγωισμός σκοτώνει...ας αφήσουμε τους εγωιστές και αυτούς,που αρνούνται,να παραδεχτούν τα συναισθήματά τους έξω απ' τη ζωή μας.Για το δικό μας καλό...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν αργήσουμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας σε κάποιον μπορεί αυτός να μην είναι ακόμα εκεί να σε περιμένει.
    Υπέροχο κείμενο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Αριάδνη!! Το πρώτο τραγούδι που παίζει όταν μπαίνει κάποιος στο blog σου ποιο είναι? Πρώτη φορά το ακούω και μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέγεται "Ημερολόγιο" και το τραγουδά ο Χρήστος Θηβαίος σε στίχους και μουσική του ίδιου.

      Διαγραφή
  11. Όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό Σ/Κο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή ψήφο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο τα πιο ωραια αποσπασματα του Λειβαδιτη
    Καλο ξημερωμα Αριαδνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυνατό το κείμενό σου... Έχω καταλήξει να πιστεύω πως οι άνθρωποι με τόσο εγωϊσμό, μόνο τοξικοί μπορούν να είναι - και για εμάς, και για τον εαυτό τους.
    Καλή Κυριακή να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αυτό είναι ΖΩΗ, συνεχείς και αδιάκοπες ανατροπές!
    Τα είπες όλα κορίτσι μου! :)
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλό, όμορφο και δυνατό κείμενο...

    Ένα μεγάλο φιλί και το καφεδάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή