Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Καλλιτεχνική σύμπραξη για φιλανθρωπικό σκοπό!

Η Μονάδα Ανακουφιστικής Αγωγής «Τζένη Καρέζη» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, οργανώνει στις 28 Απριλίου 2014 μεγάλη καλλιτεχνική εκδήλωση στο Στάδιο Βαρέων Αθλημάτων στα Άνω Λιόσια, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την ενίσχυση της λειτουργίας της.
Τιμή εισιτηρίου 10 ευρώ.
Πώληση εισιτηρίων: Ίδρυμα Τζένη Καρέζη, Κορινθίας 27, Αμπελόκηποι, 210 7707669, 210 7486450
Θέατρο Βεάκη, Στουρνάρη 32, 210 5223522
Τicket Services : Πανεπιστημίου 39, (Στοά Πεσματζόγλου)
Εισιτήρια On line www. ticketservices .gr/ Tηλεφωνική Αγορά 210 7234567

Μεταφορά με λεωφορεία από τον προαστιακό Λιοσίων μέχρι το χώρο της Συναυλίας από τις 18:30 και για μιάμιση ώρα μετά την λήξη της συναυλίας (Προσφορά της Εταιρείας TSOKAS)

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριάδνη μου!Καλώς σέ βρίσκω!!Η Μονάδα Ανακουφιστικής Αγωγής «Τζένη Καρέζη»,είχε ασθενή,τήν μητέρα μου,πρίν δύο χρόνια,τήν παρακολουθούσε η Κα,Μιστακίδου!Καλή επιτυχία εύχομαι στήν συναυλία!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Αριαδνη μου!
    ομορφες εκδηλωσεις αυτες!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη φαση! θα το δουμε!!!

    για περασε για παιχνιδακι
    http://efzin-creations.blogspot.gr/2014/04/spring-lovers-game.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολύ Ζήνα μου :) Αυτο το έχω κάνει και γω :) http://mononai.blogspot.gr/2014/04/spring-lovers-tag.html

      Διαγραφή
  4. Πολύ σωστά έκανες Αριάδνη μου και το προέβαλες το θέμα .Το ίδρυμα προσφέρει πολλά και εγώ γνωρίζω πολλούς ανθρώπους από εκεί.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έκανες και το παρουσίασες , σπουδαία η βοήθειά τους
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλα μπραβο για αυτη την σκεψη. Ευχομαι να εχει την αναλογη ανταποκριση. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή