Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ένα ομοφοβικό πείραμα!

Σε μια βόλτα μου στο Youtube, "έπεσα" πάνω στο παρακάτω ντοκιμαντέρ απο το Gay women Channel. Είναι γνωστό σε φίλους και γνωστούς, πως υπερασπίζομαι τους ομοφυλόφιλους και δεν θα μπορούσα να μη φιλοξενήσω ένα τέτοιο θέμα στο blog μου. Δεκαπέντε ομοφοβικοί Αμερικανοί συμμετέχουν σε ένα τολμηρό πείραμα. Έρχονται αντιμέτωποι με κάτι που κακώς φοβούνται! Ποιό είναι αυτό;;; Μα φυσικά να αγκαλιάσουν ομοφυλόφιλους. Προσέξτε τις αντιδράσεις. Ευχάριστη εντύπωση μου προκάλεσε η ηλικιωμένη κυρία.


5 σχόλια:

  1. Το είδα κι εγώ το βιντεάκι....ελπίζω μετά από αυτό να καταλάβουν κάποιοι ότι οι διαφορετικές προτιμήσεις στο σεξ δεν χαρακτηρίζουν ένα άτομο ....ΟΛΟΙ είμαστε ίδιοι .
    η κυρία που έκανε τον σταυρό της πριν την αγκαλιά είναι το σύμβολο του φόβου.
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριαδνη μου καλημερα!
    Πολυ καλο βιντεο οντως.
    Η ηλικιωμενη ειναι πολυ γλυκια.
    Και εδωσε και την καλυτερη αγκαλια!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξαιρετικό, ανθρώπινο, με τόση ευαισθησία!
    παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας Αριάδνη μου.
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί το τι κάνει κάποιος στο κρεβάτι του και με ποιον το κάνει (αρκεί βέβαια να είναι συναινετικό και να μην περιλαμβάνει παιδιά) είναι κριτήριο για την στάση και την συμπεριφορά μας. Κατ' εμέ, στερείται κάθε λογικής αυτή η στάση! Την καλημέρα μου Αριάδνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ενδιαφερον βιντεακι Αριαδνη μου.. Εχω και εγω φιλους γκευ και δεν εχω κανενα προβλημα μαζι τους φτανει να μην κανουν κατι που να με προσβαλει εμενα δημοσιως. :)

    Σε περιμενει ενα tag στο σπιτακι μου αν θες http://maria23f.blogspot.com/2014/04/spring-lovers-tag.html
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή