Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Να κοιμηθούμε αγκαλιά....

Σου είχα στείλει αυτό το τραγούδι, μου θύμιζει έσενα σου είπα...
Που να φανταστώ ότι θα γινόταν στα αλήθεια...

Ήταν ξημερώματα 9 Γενάρη. Έξω είχε λίγο κρύο. Μέσα το τζάκι ήταν αναμένο και μονοπολούσε το ενδιαφέρον. Δεν ήξερα αν ασχολούμασταν και οι δυο με αυτό απο αμηχανία ή γιατί δεν θέλαμε να σβήσει ή δεν θέλαμε να κάνει κρύο...

Ο ένας στον έναν καναπέ αγκαλιά με την κουβέρτα και ο άλλος στον άλλο. Τότε δεν σου είχα πει τίποτα, τωρα ακόμη περιμένω να μου μιλήσεις.  Ησυχία. Μόνο το ξύλο που καίγονταν έσπαζε τη μονοτονία. Όλα μέσα μου ήθελαν να ουρλιάξουν, αλλά δεν έβγαζα άχνα.

Μου έκανες νόημα να ρθω σε σενα. Ήρθα με αγκάλιασες. Μιλούσαμε. Δεν θυμάμαι καν τι λέγαμε. Ήμουν στην αγκαλιά σου κι αυτό είχε σημασία. Σίγουρα έδειχνα νευρική, αυτό το χω απο το καλοκαίρι, όταν είμαι δίπλα σου. Ξέρεις οι πεταλούδες στο στομάχι, τα βλέμματα μας πετούσαν ανέκαθεν σπίθες, αλλά δεν τις βλέπαμε. Τις βλέπουν όλοι οι άλλοι κι αυτό μετρά ε;;

Μετά απο λίγα λεπτά μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά. Δεν μιλούσες. Οι ανάσες σου ήρεμησαν. Σε χαϊδευα και αποκοιμήθηκες. Άκουγα τους χτύπους της καρδιάς σου, μύριζα το άρωμά σου, εσένα και δεν χόρταινα. Είχα τα μάτια μου κλειστά. Δεν ήθελα να τελειώσει όλο αυτό. Χαμογελούσα, ναι ναι ήμουν σίγουρη, ότι χαμογελούσα όταν με έπαιρνε ο ύπνος για λίγα δευτερόλεπτα. Ήμουν ευτυχισμένη. Ποτέ δεν κοιμηθηκα ξανά σε καναπέ. Είναι άβολος. Μονο μαζί σου βολικός. Θα μπορούσα να κοιμάμαι εκεί για χρόνια αρκεί να με κρατούσες αγκαλιά.

Σηκώθηκα όσο πιο διακριτικά γινόταν για να πιάσω τη κουβέρτα και να μας σκεπάσω. Δεν κρύωνα, αλλά δεν ήθελα εσύ να μου κρυώσεις. Ξύπνησες, σάστισες. Τρόμαξες; Δεν ξέρω το γιατί. Σηκώθηκες να φύγεις. Περίμενε σου είπα. Έτρεξα πίσω σου. Ήθελα τόσο να σε φιλήσω, αλλά δεν το έκανα. Σε αγκάλιασα σφιχτά. Ανταποκρίθηκες. Ξαπλωσα στον καναπέ. Με σκέπασες και με φίλησες στο μέτωπο. Έφυγες. Έφυγα. Πήγα στο κρεββάτι. Δεν ξέρω μετά απο πόση ώρα κοιμήθηκα. Ήμουν ευτυχισμένη!




10 σχόλια:

  1. Τελιο Αριαδνη μου.. τοσα ομορφα αισθηματα σε ενα μικρο κειμενο..καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι έρχεται κάποτε ένα πρωί να ζούμε ευτυχισμένοι με τις ελπίδες μας!
    Καλημέρα Αριάδνη μου και να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριάδνη μου που συνταίριαξες αυτό το υπέροχο τραγούδι με τα συναισθήματα της καρδιάς σου .
    Bee Happy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τούτα τα πεταλουδίσματα τούτος ο έρωτας μακάρι να μην τέλειωναν ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα που περιέγραψες τόσο έντονα συναισθήματα!!!!!!!!!!!! Θαυμάσια ανάρτηση............και υπέροχες στιγμές αυτές με τα πεταλουδίσματα και τις λέξεις που δεν ειπώθηκαν.....και.......και........!!!
    Καλό σου βράδυ Αριάδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ προσωπικές στιγμές Αριάδνη μου, από αυτές που νιώθω πολύ αδιάκριτη ακόμα κι όταν τις διαβάζω. Ακόμα κι όταν ο συντάκτης θέλει να τις μοιραστεί με φίλους. Σου εύχομαι να είναι μονίμως το τζάκι του σπιτικού σου αναμμένο, με έναν άνθρωπο στο πλευρό σου που θα είναι πάντα δίπλα σου συνοδοιπόρος και στυλοβάτης σου. Όσο για το κομμάτι δεν μπορώ να το ακούω, πληγώνομαι, γιατί ήταν το αγαπημένο της θείας μου που την χάσαμε νωρίς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ανάρτηση Αριάδνη μου!!Γεμάτη μέ ωραίες στιγμές καί συναισθήματα!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έντυσες όμορφα αυτό το... όμορφο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ τρυφερή ανάρτηση με ένα κομμάτι που λατρεύω!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή