Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Η μικρή ιστορία της Χαρούλας Αλεξίου!

Γλυκια, ευαίσθητη και πάντα δίπλα σε όσους την αγαπούν η  Χαρούλα Αλεξίου, λίγες ώρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα στο Anodos Stage , με την Τάνια Τσανακλίδου και τους "Nouveau Sextet" επιλέγει για άλλη μια φορά την προσωπική της σελίδα στο facebook, για να μοιραστεί μια ιστορία!



"Μια μικρή ιστορία

Το ταξίδι με τους “ Nouveau Sextet” ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβρη.
Αγκαλιαστήκαμε με συγκίνηση όλοι μας, υποσχεθήκαμε να κάνουμε ένα πάρτυ και να παίξουμε μόνο για μας. Μαζευτήκαμε στο σπίτι μου, μαγείρεψα, εκείνοι φέρανε κρασιά και τσιπουράκια, τις όμορφες γυναίκες τους και τα κορίτσια τους. Τραγουδούσαμε μέχρι το πρωί με χαρά και μια κρυμμένη γλυκιά πίκρα για τον αποχαιρετισμό μας.

Ξημέρωσε η επόμενη ....

Ωραία θα κάνω διακοπές τώρα μέχρι να ξανασκεφτώ τα .. επόμενα

Ξημέρωσε και η επόμενη...

Είσαι με τα καλά σου Χαρού; Είπα στον καθρέφτη μου

- Θωμά είσαι σπίτι; Τηλεφώνησε μου σε παρακαλώ μόλις μπορέσεις... δηλαδή ΤΩΡΑ!
Πάμε για τα επόμενα, ΤΩΡΑ
- Πού;
- Θα δούμε, η Όλγα ξέρει ποιο καλά κι από μας.
Οκ, Παίρνω και τους άλλους

Σε τρεις μέρες αρχίσαμε να παίζουμε στο σπίτι ότι μας ερχόταν χωρίς να ξέρουμε τι θα κάνουμε. Ο Σωτήρης έπαιζε ρεμπέτικα στο πιάνο, ο Τσάκας μου υποσχέθηκε ηλεκτρική κιθάρα όπου δεν θα είχε σαξόφωνο, ο Αλέξανδρος έπαιζε τραγούδια του γάμου, εγώ φώναζα στον Θωμά-Θέλω να παίξεις και μπουζούκι φέτος-,ο Μερετάκης έστηνε με τον Λεμονίδη Flamenco, Ο Κώστας έψαχνε στο κοντραμπάσο το νέο θέμα για το δίσκο τους . Ανάμεσα σε ψαξίματα για τα επόμενα και στο στούντιο να παρακολουθώ τις ηχογραφήσεις τους και να γράφω κι εγώ μαζί τους στίχους και να τους βιντεοσκοπώ η τρέλα μας συνεχιζόταν χωρίς ανάπαυση. Τελικά είναι μια δεύτερη οικογένεια...

- Θωμά μου, θα πάμε με την Όλγα στην Τάνια στο “Cabaret” είσαι;
- Οκ, αν δεν έχει παράσταση η Δήμητρα την ίδια μέρα γιατί θέλει να την δει κι εκείνη, θα έρθω.
- Έβλεπα την Τάνια στο «Cabaret» και ξύπναγε μέσα μου το καινούριο όνειρο.

Στο ρεπό της πήγαμε σινεμά μετά για ποτάκι και κουβεντούλα .... μετά από τόσα χρόνια τα λέγαμε σαν χαμένες φίλες που τις χώρισε η ξενιτιά.
Το Πήλιο, η ζωή της στο χωριό, η επιλεγμένη απουσία της και η φλόγα της για το παλκοσένικο, που την ένιωθα να καίει όσο κι αν προσπαθούσε να την γειώσει. Της είπα πως θα συνεχίσω με τους “έξι” μου και ψάχνω χώρο,
- Να πας στο “χάραμα” Χαρού μου
- Αν πάω εκεί θα έρθεις κι εσύ?
- Με τα χίλια

Ξημέρωσε η επόμενη και η επόμενη.
Το Χάραμα δεν υπάρχει πια.... μια παράγκα... ένα ερείπιο με τόση δόξα

- Η Άνοδος!!!
- Τάνια είσαι;
- Ναι!!!!!!!!!! Γουστάρω τρελλά το Sextet και θέλω και τον Τσεβά μου και τον Μπαρμπαγάλα μου μαζί.
- Έγινε , φύγαμε
- Ο Παράσχης θα μας κάνει την αφίσσα
- Η Καλλιόπη την φωτογράφιση
- Ο Γαβαλάς το σκηνικό μας
- Ο Μαθιέλλης τα φώτα
- Ο Σαπουτζής τον ήχο
- Ο Μάνος την διεύθυνση της παραγωγής
- Η Όλγα .... στο τιμόνι

η συνέχεια δεν περιγράφεται θα την νιώσετε μόνο στην σκηνή

Πονάνε τα πόδια μου, η κούραση μας χτύπησε κόκκινο , θέλω να κλάψω, δεν θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι, ή ώρα έφτασε , σας αγαπάω όλους σας ευχαριστώ που με κάνετε ακόμη να λιώνω.
Τα λέμε το βράδυ!

Χαρούλα"




Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε αυτό το νέο μουσικό μονοπάτι που ξεκινά σε λίγες ώρες!

Αριάδνη Στεφανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου