Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Χάρις Αλεξίου: "Ανυπομονώ ανυπομονώ ανυπομονώ... Τάνια μου"


Λίγες μέρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα στη μουσική σκηνή Anodos Stage, η σπουδαία ερμηνεύτρια Χάρις Αλεξίου, επέλεξε τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, για να εκφράσει τα συναισθήματά της για τη συνεργασία της με την Τάνια Τσανακλίδου.




"Μία εβδομάδα δεν είναι πολύ για να περιμένεις αλλά αυτή η εβδομάδα δεν είναι ίδια με τις άλλες.
Οι πρόβες μου παίρνουν τόση πολλή ενέργεια κι εγώ δεν θέλω αυτή την ενέργεια
να την δίνω σε μία άδεια αίθουσα.
Άντε πια, ανεβάστε το σκηνικό, στήστε τα φώτα, ρυθμίστε τον ήχο.
Είμαι έτοιμη!
Ανυπομονώ ανυπομονώ ανυπομονώ... Τάνια μου

Χαρούλα"


Μαζί της ανυπομονούμε και όλοι εμείς αυτό το ξεχωριστό μουσικό πάντρεμα, που ξεκινά στις 7 Φλεβάρη παρέα με τους "Nouveau Sextet" κάθε Παρασκευή και Σάββατο.

Από την Αριάδνη Στεφανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου