Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Ο Διονύσης Αποστολόπουλος μιλά για το νέο του κομμάτι "Σαν μικρός θεός"!

Το Διονύση Αποστολόπουλο τον γνωρίσαμε μέσα απο την πρώτη του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Η νύχτα θα εκραγεί".  Τώρα μας παρουσιάζει το νέο του κομμάτι, μας εκφράζει τους προβληματισμούς του και εύχεται τα καλύτερα για τη νέα χρονιά που είναι προ των πυλών!


 «Σαν μικρός θεός» ο τίτλος του νέου σου τραγουδιού, μίλησέ μου για αυτό 

Είναι ένα υπέροχο τραγούδι-σταθμός για μένα. Νιώθω ότι με αντιπροσωπεύει 100%.Τη μουσική και τους στίχους έγραψε ένας υπερταλαντούχος συνθέτης, ο Κυριάκος Γαληνός. Είναι ένα τραγούδι που μιλά για την αγάπη σε όλες τις μορφές της.  Την ερωτική, τη φιλική, τη μητρική, την πατρική. Σαν άξονα έχει τη βαθιά αγάπη και την αληθινή. Το αγαπώ πολύ και ελπίζω να το αγαπήσετε και σεις.
 
Πότε νιώθεις «σαν μικρός θεός»; 

Νιώθω "Σαν μικρός θεός" όταν η συνείδηση μου είναι καθαρή, όταν προσφέρω με τρόπο που δε φαίνεται. Νιώθω περήφανος που είμαι στη κοινωνία, τις δύσκολες μέρες, που διανύουμε σωστός και φυσικά νιώθω "σαν μικρός θεός" όταν έχω αγκαλιά τα δύο ανηψακια μου, την Ελένη και τον Αλέξανδρο, εκεί λιώνω!
 
Ποιός είναι ο δικός σου «μικρός θεός»; 

Οι δικοί μου "μικροί θεοί" είναι η οικογένειά μου, που μου δίνει δύναμη. Η μουσική και οι άνθρωποι που με αγαπούν. Φυσικά και ο Θεόςσαν οντότητα. Το να πιστεύεις στο Θεό, είναι μια μεγάλη και δυνατή αίσθηση δύναμης.



Που εμφανίζεσαι αυτή την περίοδο και ποιά είναι τα επόμενά σου σχέδια;

 Εμφανίζομαι το κέντρο "Η Αθήνα τη νύχτα" (Ποσειδώνος 81). Θα συνεχίσω μια σειρά απο live εμφανίσεις και μεταξύ άλλων θα παρουσιάσω και το νέο μου τραγούδι, με την καινούργια μου δισκογραφική εταιρεία τη Νoize Entertainment Records L.t.d. και το μάνατζέρ μου Αργύρη Ναστόπουλο.

 Τι εύχεσαι να σου φέρει η νέα χρονιά;

Εύχομαι να έχω υγεία. Καλές και γαλήνιες στιγμές και να πολεμώ γι αυτά που αγαπώ. Η αξία της ζωής είναι να πολεμάς γι αυτά που αγαπάς. όποτε και αν δικαιωθείς, θα χεις πει στον εαυτό σου, ότι προσπάθησες. Επίσης εύχομαι σε όλους να γίνουν "μικροί θεοί" του εαυτού τους. Χρόνια Πολλά σε όλους και σε εσένα προσωπικά, εύχομαι τα καλύτερα Αριάδνη μου.

Ακούστε το:

 

Εδώ μπορείτε να βρείτε το Διονύση στο Facebook και στο Twitter 

Από την Αριάδνη Στεφανίδου


1 σχόλιο: